pengikut setia :)

Friday 14 December 2012

Story Morry About Takdir :)

Haiy . Assalamuailaikum everyone :) . selamat petang kay :D Apa korang smua buad eqkk cuty-II ny tyme waktu petang . hah , msty arr ronda-II pa . haha . klaw aku byla borink petang-II ny taktaw nak buad pa keluaqq jew ler ngn kengkwan kat snie .mklom nnty smua pakat balek hostel masing-II pi skowlah dha mana nak jmpa dhakan , balek pund sebulan sekali jew , cuty panjang cm new lerw leh jmpa pund .kay . aku dha mqapuu kan , TAKDIR ? kay cter psal takdir about smlam kan . atoto , so sad HARIMAU KALAH DENGAN GAJAH ! wouh , sedih-II , ny lah kan namakan takdir , nak buad cm new kan takdir malaysia kalah mlm semalam , so ktew smua kena redha kay . setiap y berlaku ada hikmahnya kay ! Apa pund malaysia tetap di haty . nextyear ada lagy so teruskan perjuangan korang kay HARIMAU MALAYA ! jangan cepad mengalah .tetap semangad nah :) - ktaowang akan sokong hmpa lar . blablabla , cehhh , nasehad konon mklom aku kan takleh maen bola , haeh . kahkah . :D .    PMRcountday - 4moreday ! wouh , agak gemuruh arr . hewhew . satu berita aku nak kongsi ngn korang , punya arr tnggu-II akhirnya pakwe aku y hensem *posmen kay jgn pkiaqq laen , haish :D jumpa jugak alamat rumah aku . engad an dya dha sesat tady ,mklom alamat kat surat tuwh aku tulis sndry ,mana nak taw kan kud aku buh alamat owg len kha ? hakhak , nceb dy jmpa rumah aku ,tdak menanges tk berlagu larr duk tnggu surat tercinta dary hostel . haha xD . aku pund ngn excitednya bukak - NUR SHUHADA ANAK PAKCIK JALIL - DITERIMA DAN DITEMPATKAN DI DORM IKHLAS NUMBER KATIL 04 . wouh , sngad arr terkjut # ,sbb pa aku terkejut , sbb aku takmaw . because dy jauh tapy aku redha maybe takdir aku and aku brnceb baek . why ? -- because aku ada yuyu y dpad teman aku , wouhhh , syo00k arr skiet .smua pakat terpisah . hem . nnty kelas pulak . waitandsee jew larr :) .Nadya - budy . Dayah and Anies - amanah . Uwna-setya . Syikin sowang jha taktaw lagy , mnghilang sng0h budak tuwh , haish *-* . okey . stop at here kay . i wanna hangout with friends . bhaiii . takecare dry korang . *smile alwayz . senyum sedekah . dengan senyum jugak dpat menutup seribu rasa haty :D jgan terlampau stress , satgy cepad tua , kahkah xD .

4 comments:

  1. aceycey ! dok se dorm ngn spe awk ? amboih dy ! bukan main aih , layan gak bola , igat kn x lyan! nice ~

    ReplyDelete
  2. ehhh , aku duk dorm ngn yuyu ler yunk . nadya selamat sebelah jew bule gak buad gelong-II ngn dy , hakhak . bola ? iwan y bagy aku layan tuwh , mklom dy kan pemain bola kena arr sokong dy kan ~ lailai .

    ReplyDelete
  3. hk2! nice2 !! enjoy ur day next year nah ! xley nk join hg dah :)

    ReplyDelete
  4. kay . sedih beb kaw tadak dha . sapa nak jady scandal aku ? hermm . kaw enjoy kat sana kay . jmpa kwan baquuu jgn lupa aku auwwmm :)

    ReplyDelete