pengikut setia :)

Saturday 8 December 2012

About Someone :)

haiy . Assalamuailaikum , selamat malam kay :) . korang cm new hary ny ? - eh , sehad kan . Alhamdulilah klaw sehad nuh :) cuty ny borink kan ? - huqm , tataw nak buad pa lar . tapykan . Oh no , welcumm to school tak lama lagy  jew kan - terasa masa cepad sngad kan berlalu , huqmmm ,mcm nak hentikan jew masa tuwh tapy dea tetap berjalan . :( . haduih . part ny y mlaih punya kan . ucap selamat datang kepada homework y menimbun nanty . sat hello to cekgu-II y hnsem and cantek . bagy y stay kat hostel tuwh say hello to hostel korang y bgai penjara tuwh nuh :), bagy y drjah 6 mlangkah ke alam baquuu so say welcome to sekoah menengah kay :) . tapy part jumpa kengkawan tuwh ler y besttt sngad pund . xD . Eh . ckup ler pembuka tuwh dha terlbyh pulak , korang mesty tertnya-II kan napa tajuk dea About Someone ! Actually , dea ny kan special kay dlam hidup aku , nama dea I----- opss , mana bule gtaw korang , aku sowang ckup ler nuh . btw , dea ny sbenaqnya satu kolah ngn aku tyme skolah rendah dulu tapy aku tak brapa  kenaii dea sngad .ktew kenaiii balek pund melalui facebook ler Ap lagy kan .dea ny seowang y caring sesngad kud-penyayang wlaupund agak gangster kan-buad aku hepy- buad aku nanges jugAk- budak pandai kud-swett gitu mklom dalam haty ada taman katakan - HAHA - Eh . ckup-II puji dea kang kembaqq setaman payah pulak budak tuwh .Ap pund aku hepy klaw bersama dea :D . Actually , aku ngn dea dary form2 gy bulan 3 but relay ktew putus d'tengah jAlan ada ler kan sebab-II dea *takyah cter kud* - biaq jady secret aku ckup kay :) .start tuwh aku pund dha tak contact dea . tapy bulan 11 *2011* dea contact aku balek .so aku start relay balek ngn dea last year 4/12/2011 . see that date . so relay ktew dha ckup 12 bulan 4 hary ler kan meaning - 1 tahun 4 hary kay . :) . Alhamdulilah . aku pund tak sangka relay ktewowg mampu bertahan selama ny . hope stay ler kan , wlaupund dlam relay bnyak dugaan kena tempuh right ? - Ap pund moga ktaowg bule tempuhi . InsyaAllah ! :D , aku hope sesngad kejadian lalu tak berulang - seyes tanak kehilangan dea but klaw dea dha jmpa y terbaek for dea - aku akn lepaskan dea because kebahagiaan dea kebahagiaan aku jugAk and hepy dea hepy lar aku . <3

kay - stop dulu story aku ny nah - aku dha meqapuu bnyak ny - lailailailai - gudbhaiii :) ,
selamat malam :) take care diry korang kay ! *smile and peace* 

No comments:

Post a Comment