pengikut setia :)

Tuesday 18 December 2012

Gugup ~ Gementar ~ Ketaqq :D


Assalamuailaikum :) grrr ~ esok 19/12/12 wouhhh , aku tak sngka masa se pantas ny kan . pejam celik pejam celik - esok ambek result dha . ny y aku mksudkan ngn tittle kat ataih tuwhh kayy . so aku mmg akui tgah gugup - gementar - ketaqq . esok weyh esok . aku dpat result for Pmr . seyes nak iron bajuu pundd ketaq tangan-II ny . rasa mcm lembikk dhaa . Ap pund tlong doakan aku kayy . aku nak y terbaek . aku takmaw bagy mama and abah aku kecewa ngn aku . depa bnyak hbeskan tenaga , duet , and mcm-II lagy larr for aku . so aku harap keputusan aku esok tak mngecewakan mereka . mama and abah . klaw kakak dpat terukk jgan marah kakak kay . kakak dpat bua y terbaek mybe bukan rezeki akak kannss . InsyaAllah Spm nnty kakak buad y lbyh baek . kay larr aku just nak hlangkan nervous aku kat snie jhaa . aku nak pi solat . moga haty aku lbyh tenang kay . and for tomorrow pleasee kayy . doakan aku :) . hope dpat result y terbaek ! Amin ~ :) aku jugAk akan doakan utk kengkwan aku y tersyg kay . moga ktew semua dpat y terbaek ! :D

selamat malam . lailailai ~ *setiap y berlaku ada hikmah di sebaliknya , kita mngkin tataw tapy kita akn taww suatu hary nnty :) -

No comments:

Post a Comment