pengikut setia :)

Sunday 10 February 2013

Nenek yang kamii SAYANG

yang baju puteh saya
yang comeyy tuwh my systa lhaa (:
sayang NENEK (; 

Hello . Assalamuailaikum sayangg-ii semua (: now dhaa pukuii 2.40 minitt pagii meyhh butt aku still tak ngantok smbel teman nenek aku ny berfacebook . ehhh , jap-ii . korang kenaii dakk nenek aku tuwhh sapa ? bukan nenek y kat kampung tuwhh kayy . lagipund nenek aku y kat kampung dhaa meninggal . Al-fatihah sekali nahh (: sekarang ny , aku nak story about nenek aku y ada kat ataih tuwhh sebelah kiri , y kanan tuwhh aku lhaa (: yaa . that's my NENEK y paling aku SAYANG . nama diaa NOOR AMIRA MD SAAD . tahun ny diaa last kat sekolah and hostel che tom tuwhh ;'( *sobsobsob . ehhh , takmaw sedih-ii .even diaa dha keluarr sekali pundd . bak kata oranggg *jauh dimata dekat dihatii right ?* hee ~ nenek tetap di hatii saya kayy (: jgn risauu . tadak sapa y dapat ganti tmpat nenek kat hatii kamii lhaa (; trustt makcekk auw ! sebab makcik hanya SAYANG kat nenekk sorang jhaa tadk y lainn lhaa (: nenek systa and jugak adek y lastt bagii kamii (: nenek kami ny kan - dia comeii meyhh ,tuwhh y ramaii peminatt ,ngee ~ baekk  kayy , selalu bagi kamii hepy , selalu ada masa layan karenahh kamii y nakai-ii ny , jadi cekgu sejarah kat kamii , and selalu bagii kami semangad :) tenkiuu kay nenek because always ada untuk kamii . bersyukur sesngad (: kita kan tak pernah rasaa ada kak kandung so kamii dhaa anggap nenek mcm systa kandung kamii sendirii dhaa (: tenkiuu for all that u doing for me :) hanya mampu say tenkiuu . nenek kamiii ada org teristimewa jugakk taww . nama diaa  ZULHISHAM .dia prnah jadi cekgu kat kolah kitaorg . dalam bnyak-ii murid dia terpikat pulakk kat nenek kamii ny (: alhamdulilah , jodoh depa kudd . now depa dhaa saling mencintai . kamii doakan relay depa kekal smpay jinjang pelamin seterusnya setia ke hujung nyawa , AMINN * aceehh , copy pasta tajuk cerita satt (: nnty dha naik pelamin jgn lupa jemputt adekk nuhh (: . teringin nk makan nasi minyak systa kamii ny *-*  haihh , bila bule merasa kan ? hope tak lama lagii lhaa nuhh :D kepada sayang nenek y tercinta , kamii nak tnggai pesanan skitt nah - jaga nenek kami ny bebaek auw , jgn sakitkan hatii dy , bahagiakan | hepykan diaa nahh . kamii takmaw diaa kecewa , sedih and seertinya dngannya (: orangg nak nenek ngn diaa bahagiaa jhaa . hanya mampu mndoakan y terbaek utk relay korang (:
lastly , orang hope sesngad kita akan stay sbgai kakak and adek smpay bebila (: not as adopter systa but mcm akak kandung sendiri meyhh (: okayy lhaa mata pund dhaa beratt meyhh (: selamatt malamm nenek ku sayangg (:
selamat malam all (: actually , aku story ny sebab tetiba aku rendu sngad kat nenek aku ny tuwhh y tangan gataii nak menuliss tuwh (: missyounenek :/

Assalamuailaikum (: doakan y terbaek untuk kamii nahh (: *MORNITE


5 comments:

  1. thanks kerana menyayangi hati ini >>>

    ReplyDelete
  2. tenkiuu jugakk sbb sygg kamii (: wlaupund masehh ramaii lagii y sygg kat nenek kan kan . --- almost tenkiuu systa tersayangg (:

    ReplyDelete
  3. kamu adek yg bertuah kerna mmlki kita : ) sngop gdoh dgn kawan sbb kita << .syg sorg akak trhdp adek ta prnh lekang :*

    ReplyDelete
  4. yaa . bertuah sngad (: nak taw sbb pa kamii sngop gaduh ? - sbb kamii dha sygg nenek mcm systa kamii sndry . kamii akan buad apa jhaa untuk nenek . andai kata nenek tak pilih kami time tuwhh pund kami tetap bahagia sbb nenek bahagia (:

    ReplyDelete
  5. adekk .thnks byk korban untuk kmy key ..ths sgt2 amp dh t8cre kmy like systa kandung amp sendri ..btw at ostel towh tak da spa yg nk tlg kmy dlm ssh ngn sng ..tp amp da ambek tanggungjawab towh tok t8ce kmy .makaseh nak yunk-II ..kmy tak kan lupa amp smpai hujung nyawa kmy .ths sgt2 nk yunk .

    ReplyDelete